Beskrivelse:
Efter uddannelsen kan deltageren anvende principper bag udformning og opbygning af virksomhedskoncepter, herunder udlede formål, styrker og svagheder, som grundlag for konceptanvendelse i forhold til salg- og kundeservice i handelsvirksomheder.
 
Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med kundebetjening i relation til salg og service.
 
Mål
Deltageren kan med udgangspunkt i kendskab til generelle principper bag virksomhedskoncepter, herunder koncepternes opbygning, virkemidler, styrker og svagheder, handle herudfra i forbindelse med udførelsen af egen jobfunktion i handelsvirksomheden i forhold til fx at yde god kundeservice, kunne handle hensigtsmæssigt i forhold til reklamationer eller udføre målrettet salgsarbejde.
 
Varighed
2,0 dage
Funktioner
 
Vis kursuskalender Vis kursuskalender
Kalenderen viser, hvornår kurset afholdes på skolerne.
Gem i favoritkurser Gem i favoritkurser
Print en kalender med dine favoritter og hold dig opdateret via mail.

Er du som medarbejder omfattet af en overenskomst/kompetencefond?

Hvis du som medarbejder er omfattet af en overenskomst/kompetencefond har du ret til selv at vælge en uddannelse, som styrker dine beskæftigelsesmuligheder. 
 
Du kan få tilskud fra kompetenceudviklingsfonden til hel eller delvis dækning af dit løntab samt til dine udgifter til kursusgebyr, transport mv.
 
Det er din overenskomst som afgør, om det er dig eller din virksomhed, der skal søge om tilskud fra den relevante fond.
 
Gælder kun kompetencefondene på det private område.

Læs mere om kompetencefondene her